mandag 13. april 2015

Ponni hos frisøren og andre ponnihistorier av Sabine Rahn


I denne boken er det mange historier. Alle sammen handler om hester. Den liker best heter Saga leker gjemsel. Saga er en hest som gjemmer seg ofte. Hun bor i en dyrehage. I dag gjemmer hun seg hos flodhesten men først må dyrepasser Tom lete hos alle de andre dyrene.

I historien som heter Ponny hos frisøren har en som heter Eva en hest som heter Amigo. Eva skal på ferie med foreldrene sine. Jeg tror det var til Italia. Når hun kommer hjem er hele Amigo skitten. Hun må gå med han til byen og til en frisør. Han skal bli klippet og få den kuleste ponnysveisen i hele byen.

Boken var bra. Jeg like at det er sånne små historier, da er det enklere å følge med og huske hva som skjer. Jeg liker hester, og jeg går på ridning. Jeg har fylt sju år og til bursdagen min fikk jeg min egen ridehjelm.

Hilsen Lille Persille (7 år)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar