onsdag 20. august 2014

Sommerens bøker 2014


Dette er sommeren jeg startet å ta bilder av bøkene jeg leser på steder hvor jeg leser i dem. Dette er også sommeren hvor jeg for alvor begynte å ta i bruk nettstedet Bokelskere for å finne frem til hvilke bøker jeg skal lese. Som terningkastene viser har jeg hatt noe varierende hell, men jeg lurer allerede på hvordan jeg fant frem til bøker før jeg kunne researche dem såpass grundig først.

Dette er min komplette sommerliste (med terningkast i parantes);

1) Selma Lønning Aarø - Bebudelse (2)
2) 
Doris Lessing - Det femte barnet (4)
3) Harlan Coben - Hold tett (4)
4) Gaute Heivoll -  Før jeg brenner ned (5)

5) Selma Lønning Aarø - Venstre hånd over høyre skulder (5)
6) Kajsa Ingmarsson - Små Sitroner gule (2) 
7) Kjersti Annesdatter Skomsvold - Monstermenneske (1)
8) Siri Hustvedt - Sommeren uten menn (4)
9) Doris Lessing - Ben ute i verden (4) 
10) Selma Lønning Aarø - Stormfulle høyder (3) 
11) Tove Nilsen - Kreta-døgn (5)
12) Gro Dahle - Huset i snøen (6)
13) Gro Dahle - Pelsjegerliv (1) 
14) Tove Jansson - Sommerboken (6)
15) Victoria Hislop - Øya (5) 
16) Jojo Moyes - Et helt halvt år (4)
17) Victoria Hislop - Tråden (4) 
18) Daniel Glattauer - Mot nordavinden (1) 
19) Gro Dahle - Blomsterhandlersken (4) 
20) Vanessa Diffenbaugh - Blomstenes hemmelige språk (6)
21) Lori Lansens - Aldri alene (1) 
22) Shilpi Somaya Gowda - Indias datter (5) 
23) Alison McQueen - De hemmelige barna (3) 
24) G.G. Musso - Etterpå (2) 
25) Khaled Hosseini - Drageløperen (5) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar