tirsdag 16. juni 2015

Endelig en bok som forklarer alt om foreldre av Francioze Boucher



Dette er en bok som handler om foreldre og om hvorfor de gjør som de gjør. Etter å ha lest denne har jeg forstått av foreldre er roboter.... nei det har jeg ikke! Det står at mammaer har en sensor for positive og negative følelser. Det betyr at hun ser om jeg har det bra eller ikke. Hun har også en mottaker for å se om jeg er frisk. Det stemmer på min mamma! Pappaen i boka har en løgndetektor, laserøye og antenne for å dekryptere tankene mine. Det stemmer også på min pappa, i allefall nesten. Av og til er antenna til min pappa litt ødelagt. Pappaen i boka har også en nese som kjenner om du virkelig har vasket deg - så pass deg! Hos meg stemmer ikke det helt, for her i huset er det mamma som lukter slike ting. Det står også at mødre maser om lekser og det stemmer i allefall hos oss. I dag trengte ikke mamma å mase fordi jeg gjorde dem så bra selv.




Veldig mye i boka stemmer om mine foreldre. Kanskje alt stemmer om dine? Boka er kjempemorsom og veldig lett å lese. Selv om den er lett å lese burde den leses av hele familien. Lille Persille skal også lese den.

Skaff deg denne boka!
Terningkast: 6 ++

Hilsen Paprika (9 år)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar