onsdag 11. mai 2016

Krise-Kristine er en katastofemagnet av Joanna Nadin





Denne boka er ikke en biblioteksbok, jeg fikk den i bursdagsgave. Det er tre historier i den.
 
Den handler om en jente som heter Kristine og faren hennes kaller henne Krise-Kristine når hun har gjort en katastrofe. For eksempel den gangen da hun klippet håret til kusinen sin. Det er mange flere ganger hun gjør rampestreker også, for eksempel når hun stjelte naboens hund. Min nabo har også en hund men den vil jeg ikke stjele. Det beste er å ha den som nabo for mamma er allergisk.
 
Boka er veldig bra fordi jeg liker at det er tre historier i en bok. Det er veldig spennende historier, for eksempel når hun tok hunden, da tenkte jeg at det var noen som eide hunden.
 
Hilsen Lille Persille (8 år)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar