lørdag 7. mars 2015

Espen Herberts opptegnelser av Bjørn Ingvaldsen



Dette er den tredje boka jeg leser om Espen Herbert. Den første heter "Jeg er berømt" og bok nummer tre heter "Jeg er genial".  Boka jeg leser nå er nummer to i serien og heter "Jeg er in love".

Bøkene handler om Espen Herbert som gjør en hel masse eksperimenter. Mange morsomme og rare eksperimenter og ting. Han låner mange forskjellige bøker på biblioteket. Det jeg husker best er når han skal sjekke om røykvarsleren fungerer. Da tar han hårspray foran den og slipper ned en hel pose mel på gulvet. Ingenting skjedde for det kom jo ikke ekte røyk. En gang skulle han hente posten ved å henge ut av vinduet når han hadde husarrest. Han klarte det. Han har også funnet på et nytt språk der alle ordene begynte på S, men det gikk ikke så bra.

Bøkene er supre! De er veldig morsomme, det står på forsiden at det er en humorbok og det stemmer 100%. Jeg fniser mens jeg leser. Jeg får mange ideer til hva man kan prøve. Det hadde vært morsomt men jeg tror ikke det er så lurt.

Terningkast: 6+

Hilsen Paprika (9 år)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar